Min Konto

Min Konto

OPRET EN KONTO

  1. Hvad er fordelene ved at oprette en online-konto?

    Med en online-konto kan du:

    Følge din bestilling
    Finde oplysninger om dine køb i vores butikker og online
    Administrere og ændre personlige oplysninger
    Se loyalitetspoint og rabatkuponer
    Se og redigere listen over favoritprodukter
    Indsende produktanmeldelser
    Du kan også drage fordel af vores loyalitetsprogram: Clarins Club!
  2. Hvordan opretter jeg en konto?

    Du opretter en onlinekonto hos Clarins ved at klikke på fanen "Login" øverst på skærmen.

    Indtast derefter din mailadresse:

    Bemærk venligst: Hvis et køb i en butik eller på en Clarins-stand allerede er registreret med denne mailadresse, sender vi dig et bekræftelseslink i en mail med emnelinjen "Dit bekræftelseslink til din konto hos Clarins".

    Du kan derefter oprette en adgangskode i overensstemmelse med pågældende sikkerhedsstandarder:

    Endelig skal du udfylde dine persondata, så du hurtigt kan afgive ordrer online:

    Husk vores velkomsttilbud! Få 75 kr. i rabat på ordrer på 450 kr. eller mere på din første onlineordre!
  3. Jeg har foretaget et køb i en butik eller på en Clarins-stand. Betyder det, at jeg allerede har en personlig konto på Clarins.com ?

    Din personlige konto på Clarins.dk oprettes ikke automatisk, når du foretager et køb i en Clarins-butik eller på en Clarins-stand.

    Du opretter en online-konto hos Clarins ved at klikke på "Login" øverst på skærmen.

    Indtast derefter din mailadresse:

    Du kan derefter oprette en adgangskode i overensstemmelse med pågældende sikkerhedsstandarder:

    Udfyld afslutningsvis dine personlige oplysninger, så du hurtigt kan afgive online-bestillinger og begynde at samle point.

MINE PERSONDATA

  1. Jeg har glemt min adgangskode. Hvad gør jeg?

    Du kan hente din adgangskode under "Min konto" ved at klikke på linket Glemt adgangskode.

    Du skal blot udfylde din mailadresse og bekræfte din anmodning. Så sender vi et link til nulstilling af din adgangskode til din mailadresse.

    Bemærk: Af sikkerhedsmæssige årsager er dette link kun gyldigt i nogle få minutter.
  2. Hvad er jeres fortrolighedspolitik?

    Vi lægger stor vægt på at respektere privatlivets fred for brugere af vores websider samt overholde gældende love.

    Du finder hele vores privatlivspolitik via dette link. Politikken dækker følgende emner:

    Hvornår indsamler vi dine persondata? Hvilke persondata indsamler vi? Hvorfor indsamler vi dine persondata? Hvem deler vi dine persondata med? Hvordan beskytter vi dine persondata? Hvad er vores politik for mindreårige? Hvad er vores cookiepolitik? Hvordan administreres det indhold, du deler på sociale netværk ved hjælp af vores hashtags? Hvor længe opbevares dine persondata? Hvad er dine rettigheder med hensyn til dine persondata, og hvordan kontakter du os?

ÆNDRING AF MINE PERSONLIGE OPLYSNINGER

  1. Jeg har glemt min adgangskode; hvad skal jeg gøre?

    Du kan hente din adgangskode under "Min konto" ved at klikke på linket Glemt adgangskode.

    Du skal blot udfylde din mailadresse og bekræfte din anmodning. Så sender vi et link til nulstilling af din adgangskode til din mailadresse.

    Bemærk: Af sikkerhedsmæssige årsager er dette link kun gyldigt i et par minutter.
  2. Hvordan kan jeg ændre mine personlige oplysninger?

    Har du skiftet navn, leveringsadresse eller mailadresse?

    Du kan opdatere alle dine personlige oplysninger ved at logge ind på "Min konto" og derefter klikke på "Profil" og til sidst "Personlige oplysninger":

    Du kan derefter vælge, hvilke oplysninger du vil opdatere:

TILMELDING TIL NYHEDSBREV

  1. Hvad er fordelene ved at abonnere på nyhedsbrevet fra Clarins?

    Du holder dig opdateret og lærer alt om Clarins-universet!

    Clarins kan lide at give dig et smil på læben hele året rundt. Du får adgang til mange fordele:

    Eksklusive tilbud
    Særlige gaver
    Nyheder om vores produkter og tjenester
    Du skal ikke vente længere – tilmeld dig i dag! Se nederst på vores startside:
  2. Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?

    Vi er kede af, at du afmelder dig ...

    Du afmelder dig ved blot at klikke på afmeldingslinket nederst i et af vores nyhedsbreve.

    Hvis du har oprettet en onlinekonto, kan du også gøre dette fra din konto. Gå til "Min konto", og klik på "Mine personlige oplysninger".

    Du kan vælge, om du vil afmelde alle eller bare nogle af vores kommunikationer:

SLET MIN KONTO

  1. Hvordan sletter jeg min konto på Clarins.com?

    Vi er kede af, at du ønsker at slette din Clarins-konto.

    Vi beder dig om at kontakte vores kundeserviceteam via vores kontaktformular, så vi kan slette din onlinekonto.

    Af sikkerhedsmæssige årsager vil du blive bedt om legitimation.

    Ønsker du bare at ændre din mailadresse? Gå til "Ændring af mine personlige oplysninger"
  2. Hvordan sletter jeg alle mine personlige oplysninger fra Clarins?

    I overensstemmelse med gældende regler har du ret til at få adgang til, rettet, slettet og overført dine data samt gøre indsigelse mod og begrænse behandlingen af dem. Du kan når som helst trække dit samtykke tilbage. Du kan også bestemme, hvordan dine persondata skal lagres, slettes eller videregives efter din død.

    Du skal sende os en anmodning samt legitimation for at kunne udøve disse rettigheder.

    Du kan sende en mail til vores kundeserviceteam
    Du kan sende et brev med posten til følgende adresse:
    Clarins France
    12, avenue de la Porte des Ternes
    75017 Paris
    Frankrig

    Vi informerer dig om de foranstaltninger, der er truffet efter din anmodning så hurtigt som muligt og inden for højst en måned efter modtagelse af din anmodning. Vi forbeholder os dog retten til ikke at behandle anmodninger, der er åbenbart ubegrundede eller overdrevne.

    Du finder yderligere oplysninger i vores fortrolighedspolitik.