Følg min Returpakke

Følg min Returpakke

RETURPOLITIK

  1. Hvad er jeres returpolitik?

    Har du fortrudt dit køb?

    Det er meget vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi giver dig gerne mulighed for at returnere din bestilling gratis.

    Det er meget enkelt: Du bruger blot den forudbetalte UPS-label, der ligger i din pakke.

    Du afleverer derefter pakken på dit nærmeste UPS-afleveringssted: - DK: https://www.ups.com/dropoff/?loc=en_DK

    Bemærk, at din pakke skal returneres inden for 14 dage efter modtagelse.

    Vi tilbyder ikke ombytning eller kreditnota – kun refundering.
  2. Hvordan returnerer jeg et produkt i min ordre?

    Det er meget nemt at returnere et eller flere produkter i din ordre.

    Afkryds årsagen til returneringen på den returseddel, der medfølger i pakken
    Sæt den forudbetalte etiket på returpakken
    Aflever returpakken gratis på dit nærmeste UPS- afleveringssted
    Behold kvitteringen med sporingsnummeret, indtil din ordre er blevet refunderet
    Når vi modtager din returpakke på lageret og har kontrolleret indholdet, vil du blive refunderet inden for 10 dage.

    Vil du vide mere om, hvordan du sporer din returpakke?

    Du kan kontakte vores kundeserviceteam via vores kontaktside. Sørg for at have dit returnummer ved hånden.
  3. Min pakke er sendt retur. Hvornår får jeg mine penge tilbage?

    Returpakker behandles og refunderes af vores team inden for ti dage, efter at vores lager har modtaget pakken.

    Min pakke er sendt tilbage til lageret, men jeg har ikke modtaget en mail med en refunderingsbekræftelse, selvom der er gået ti dage.

    Vi beder dig kontakte vores kundeserviceteam via vores kontaktside.

    Sørg for at have dit ordre- og returnummer ved hånden.
  4. Tilbyder I ombytning?

    Nej, vi tilbyder kun refundering af returprodukter.

    Hvis du ønsker at købe et andet produkt, beder vi dig om at afgive en ny ordre.
  5. Er det gratis at returnere min ordre?

    Absolut! Der følger en forudbetalt etiket med din pakke, som giver dig mulighed for at aflevere din pakke gratis hos UPS.

LEVERINGSMÅDER, -FRISTER OG -OMKOSTNINGER

  1. Hvilke typer levering tilbyder I?

    Vi tilbyder standardlevering til hjemmet med DPD Predict og UPS Standard; hurtig levering med UPS express og afhentning ved et UPS Access Point:

    Alle bestillinger, der afgives inden kl. 15, sendes samme dag (mandag til fredag, undtagen helligdage)

    Bestillinger kan leveres i Danmark.

    *Leveringstider afhænger af leveringszoner og kan tage op til to dage længere.
  2. Kan jeg få min bestilling leveret til en adresse, der ikke er min hjemmeadresse?

    Når du logger ind på din Clarins.dk-konto, har du adgang til en adressebog, der giver dig mulighed for at angive en anden leveringsadresse end din faktureringsadresse.

    Når du afgiver din bestilling, skal du blot vælge den ønskede leveringsadresse.

    Er din bestilling en gave? Det er fint. Vi leverer pakken til den angivne adresse med en følgeseddel, der ikke angiver prisen.
  3. Hvor leverer I?

    Ordrer afgivet på clarins.dk kan kun leveres i Danmark.
  4. Er det gratis at returnere min ordre?

    Absolut! Der følger en forudbetalt etiket med din pakke, som giver dig mulighed for at aflevere din pakke gratis hos UPS.

ÆNDRING AF MIN LEVERING

  1. UPS Access Point: Kan jeg ændre min leveringsadresse?

    En mail med ordreforsendelse sendes til dig, så snart din pakke er blevet afhentet af vores leveringstjeneste. I denne mail finder du sporingsnummeret og et link til din Clarins-bestilling.

    Hvis du har oprettet en konto, kan du også klikke på linket "Spor din bestilling" under "Min konto".

    Hvis du har et sporingsnummer:

    - Anvend det her for at spore din pakke, hvis den er sendt med DPD Predict

    - Anvend det her for at spore din pakke, hvis den er sendt med UPS
  2. Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

    Hvis den angivne leveringsadresse for din ordre er forkert, er det nemt at ændre den.

    Når din pakke befinder sig hos leveringstjenesten, vil du modtage en mail, der giver dig mulighed for enten at vælge leveringstidspunkt eller ændre leveringsadresse.
  3. UPS Express: Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

    Hvis den angivne leveringsadresse for din ordre er forkert, er det nemt at ændre den.

    Opret en UPS My Choice-konto på ups.com, og send en direkte anmodning om at omdirigere din pakke til et andet leveringssted eller til en anden leveringsadresse.

FØLG MIN LEVERING

  1. Hvordan følger jeg leveringen af min pakke?

    En mail med ordreforsendelse sendes til dig, så snart din pakke er afhentet af vores leveringstjeneste. I denne mail finder du sporingsnummeret og et link til din Clarins-ordre.

    Hvis du har oprettet en konto, kan du også klikke på linket "Spor din ordre" under "Min konto".

    Hvis du har et sporingsnummer:

    - Indtast det her for at spore din pakke, hvis den er sendt med Chronopost Predict

    - Indtast det her for at spore din pakke, hvis den er sendt med UPS
  2. Hvornår bliver min bestilling leveret?

    Vi kan afsende din bestilling samme dag, hvis du afgiver ordren inden kl. 15. Efter kl. 15 sendes bestillingen næste arbejdsdag.

    Afhængigt af den tjeneste, du har valgt, forpligter leveringstjenesten sig til at levere inden for følgende frister:

    - DPD Predict standardlevering: Maks. 2 til 3 arbejdsdage

    - UPS Express: Maks. 1 til 2 arbejdsdage

    - UPS Access Point: Maks. 2 til 4 arbejdsdage
  3. Jeg har ikke modtaget et sporingsnummer

    En mailbekræftelse sendes, så snart din pakke er afhentet af den valgte leveringstjeneste. Hvis du ikke har modtaget mailen, skal du først kontrollere, at den ikke er havnet i din mappe med uønskede mails. Hvis dette ikke er tilfældet, opfordrer vi dig til at gå til "Min konto", derefter "Mine ordrer" og "Mine produkter og prøver ". Her finder du:

    - Din ordrestatus

    - Oversigt over bestilte produkter

    - Et link til "Følg din ordre"

FØLG MIN RETURPAKKE

  1. Hvornår bliver min ordre refunderet?

    Returpakker behandles og refunderes af vores team inden for ti dage, efter at vores lager har modtaget pakken.

    Min pakke er sendt tilbage til lageret, men jeg har ikke modtaget en mail med en refunderingsbekræftelse, selvom der er gået ti dage.

    Vi beder dig kontakte vores kundeserviceteam via vores kontaktside.

    Sørg for at have dit ordre- og returnummer ved hånden.
  2. Min ordre er ikke blevet leveret, men sendt retur. Hvad gør jeg?

    Hvis leveringstjenesten ikke har kunnet levere din pakke eller ikke har kunnet aflevere den på et leveringssted, returneres din pakke til os.

    Alle returpakker refunderes. Vi anbefaler derfor, at du afgiver en ny ordre.

    Disse oplysninger