Følg min Returpakke

Følg min Returpakke

RETURPOLITIK

  1. Hvad er jeres returpolitik?

    Har du fortrudt dit køb?

    Det er meget vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi giver dig gerne mulighed for at returnere din bestilling gratis.

    Processen er meget enkel:
    1. Log ind på din Clarins-konto. Hvis du ikke har en konto, kan du se din ordre her.
    2. Gå til Mine bestillinger
    3. Vælg den ordre, du ønsker at returnere
    4. Tryk på Returner produkt<
    5. Følg derefter instruktionerne

    Bemærk, at din pakke skal returneres inden for 14 dage efter modtagelsen.

    Du kan ikke bytte varen eller få en kreditnota, men kun få pengene tilbage.
  2. Hvordan returnerer jeg et produkt i min ordre?

    Hvis du ønsker at returnere et eller flere produkter fra din ordre, er det meget nemt.

    1. Log ind på din Clarins-konto. Hvis du ikke har en konto, kan du se din ordre her.
    2. Gå til Mine bestillinger
    3. Vælg den ordre, du ønsker at returnere
    4. Tryk på Returner produkt
    5. Følg derefter instruktionerne
    6. Læg varerne tilbage i originalemballagen. Husk, at hvis hele ordren returneres, skal du også returnere vareprøver og gaver

    Aflever din pakke på det indleveringssted, der passer dig bedst. Du kan finde det her.

    Behold din indleveringskvittering med trackingnummer, indtil du har fået pengene tilbage for produktet.

    Når vi har modtaget din returnerede ordre på vores lager og kontrolleret den, får du pengene tilbage inden for ti dage.

    Vil du vide mere om, hvordan du sporer din returnering?
    Via vores kontaktside kan du få fat i vores kundeservice. Sørg for at have dit returnummer ved hånden, så bliver det lettere for os at behandle din forespørgsel.
  3. Min pakke er sendt retur. Hvornår får jeg mine penge tilbage?

    Returpakker behandles og refunderes af vores team inden for ti dage, efter at vores lager har modtaget pakken.

    Min pakke er sendt tilbage til lageret, men jeg har ikke modtaget en mail med en refunderingsbekræftelse, selvom der er gået ti dage.

    Vi beder dig kontakte vores kundeserviceteam via vores kontaktside.

    Sørg for at have dit ordre- og returnummer ved hånden.
  4. Tilbyder I ombytning?

    Nej, vi tilbyder kun refundering af returprodukter.

    Hvis du ønsker at købe et andet produkt, beder vi dig om at afgive en ny ordre.
  5. Er det gratis at returnere min ordre?

    Naturligvis!

    Du kan nemt lave en forudbetalt label via din Clarins-konto eller her, hvis du ikke har en konto.

LEVERINGSMÅDER, -FRISTER OG -OMKOSTNINGER

  1. Hvilke typer levering tilbyder I?

    Vi tilbyder standardlevering og ekspreslevering med Chronopost via PostNord:

    Alle bestillinger, der foretages før kl. 12, afsendes samme dag (mandag til fredag, undtagen helligdage)

    Leveringsgebyr for standardleverance indgår, når værdien overstiger 400kr.

    Bestillinger kan kun leveres i Danmark.

    * Leveringstiden afhænger af leveringsområde og kan forlænges med op til to dage.
  2. Kan jeg få min bestilling leveret til en adresse, der ikke er min hjemmeadresse?

    Når du logger ind på din Clarins.dk-konto, har du adgang til en adressebog, der giver dig mulighed for at angive en anden leveringsadresse end din faktureringsadresse.

    Når du afgiver din bestilling, skal du blot vælge den ønskede leveringsadresse.

    Er din bestilling en gave? Det er fint. Vi leverer pakken til den angivne adresse med en følgeseddel, der ikke angiver prisen.
  3. Hvor leverer I?

    Ordrer afgivet på clarins.dk kan kun leveres i Danmark.

ÆNDRING AF MIN LEVERING

  1. Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

    Hvis din bestilling har den forkerte leveringsadresse, beder vi dig kontakte transportøren for at se, hvilke muligheder du har.

    - Ved standardlevering kontakt PostNord
    - Ved ekspreslevering kontakt Choropost
  2. UPS Access Point: Kan jeg ændre min leveringsadresse?

    En mail med ordreforsendelse sendes til dig, så snart din pakke er blevet afhentet af vores leveringstjeneste. I denne mail finder du sporingsnummeret og et link til din Clarins-bestilling.

    Hvis du har oprettet en konto, kan du også klikke på linket "Spor din bestilling" under "Min konto".

    Hvis du har et sporingsnummer:

    - Anvend det her for at spore din pakke, hvis den er sendt med DPD Predict

    - Anvend det her for at spore din pakke, hvis den er sendt med UPS
  3. UPS Express: Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

    Hvis den angivne leveringsadresse for din ordre er forkert, er det nemt at ændre den.

    Opret en UPS My Choice-konto på ups.com, og send en direkte anmodning om at omdirigere din pakke til et andet leveringssted eller til en anden leveringsadresse.

FØLG MIN LEVERING

  1. Hvordan følger jeg leveringen af min pakke?

    Du får en e-mail, når din pakke er afhentet af vores transportør. Du finder også trackingnummeret og et sporingslink til sporing af din Clarins-bestilling i ordrebekræftelsen.

    Hvis du har oprettet en konto, kan du også klikke på linket "Spor din bestilling" under "Min konto".

    Hvis du ikke har en konto, kan du se din bestilling her og følge leveringen via linket i din ordreoversigt.
  2. Hvornår bliver min bestilling leveret?

    Hvis din ordre skal afsendes samme dag, skal den afgives før kl. 12. Efter kl. 12 sendes ordren den næste hverdag.

    Transportøren vil levere til dig inden for følgende tidsrum, afhængigt af det valgte alternativ:

    - Standardlevering: Højst 3 til 5 hverdage
    - Ekspreslevering: Højst 1 til 3 hverdage

FØLG MIN RETURPAKKE

  1. Hvornår bliver min ordre refunderet?

    Returpakker behandles og refunderes af vores team inden for ti dage, efter at vores lager har modtaget pakken.

    Min pakke er sendt tilbage til lageret, men jeg har ikke modtaget en mail med en refunderingsbekræftelse, selvom der er gået ti dage.

    Vi beder dig kontakte vores kundeserviceteam via vores kontaktside.

    Sørg for at have dit ordre- og returnummer ved hånden.
  2. Min ordre er ikke blevet leveret, men sendt retur. Hvad gør jeg?

    Hvis leveringstjenesten ikke har kunnet levere din pakke eller ikke har kunnet aflevere den på et leveringssted, returneres din pakke til os.

    Alle returpakker refunderes. Vi anbefaler derfor, at du afgiver en ny ordre.

    Disse oplysninger