Mit Loyalitetsprogram

Mit Loyalitetsprogram

SÅDAN FUNGERER PROGRAMMET

  1. Hvordan fungerer loyalitetsprogrammet?

    Når du afgiver en ordre på www.clarins.dk, optjener du automatisk belønningspoint til brug ved fremtidige køb.

    Optjen ét point for hver 10 kr., du bruger online (ekskl. moms, leveringsomkostninger, loyalitetskuponkoder og online-gavekort).

    Når du afgiver en bestilling, tilføjes dine point til din konto. De optjente belønningspoint krediteres automatisk til din konto 30 dage efter den dato, hvor bestillingen afsendes fra lageret.

    Pointene er gyldige i 2 år.

    Når du har nået 125 point, modtager du automatisk en mail med en kampagnekode, der kan bruges på www.clarins.dk. Denne kampagnekode giver dig 80 kr. til din næste bestilling.

    Loyalitetskoder udløber 6 måneder efter udstedelsesdatoen.
  2. Min konto

    Din Clarins-belønningssaldo vises på din konto under "Mine belønninger". Siden "Mine belønninger" viser først dine frigivne point, derefter de point, du har indløst med de(n) godkendte kampagnekode(r). Du får også et historisk overblik over alle tidligere kampagnekoder, der er blevet anvendt. Under “Mine point” kan du se købshistorikken med alle optjente point og deres status.
  3. Hvordan kontrollerer jeg mine point?

    Når du logger på din konto og klikker på "Mit Clarins", vil du kunne se de point, der endnu ikke er frigivet, såvel som frigivne og indløste point, under "Mine belønninger".

    1) Endnu ikke frigivne point Når du afgiver en bestilling på Clarins.com, tildeles point til din konto. Point erhvervet ved køb vises på din konto og har en ventetid på 30 dage, før de kan indløses.

    2) Frigivne point: Når de 30 dage fra afsendelsesdatoen er gået, frigives optjente point og tilføjes til din tilgængelige saldo. Pointene er gyldige i 2 år.

    3) Indløselige point Når du har nået 1250 frigivne point, modtager du automatisk en kupon med en kampagnekode til en værdi af 80 kr. til brug ved din næste bestilling. Loyalitetskoder udløber 6 måneder efter udstedelsesdatoen.
  4. Jeg har allerede foretaget køb på www.clarins.com. Betyder det, at jeg allerede har en personlig konto på webstedet?

    Nej, du skal oprette en konto på clarins.dk for at få adgang til dine loyalitetsfordele i den danske webshop.

MINE POINT

  1. Hvor mange point får jeg for et køb?

    Takket være vores belønningsordning ved afgivelse af kvalificerende ordrer på www.clarins.dk optjener du automatisk belønningspoint til brug ved fremtidige køb.

    Alle registrerede kunder modtager point. Du kan modtage point på én af to måder:

    • Alle, der opretter en konto, optjener automatisk 20 point. • Køb af produkter giver 1 point for hver 10 kr. (ekskl. leveringsomkostninger, loyalitetskuponkoder og online-køb med gavekort).

    Hvis du ikke har tilmeldt dig, kan du stadig modtage point ved at registrere dig på "Tak" -siden lige efter afgivelse af en bestilling.
  2. Hvordan bruger jeg mine tilgængelige point?

    Når du har nået 125 frigivne point, modtager du automatisk en mail med en kampagnekode, der kan bruges på www.clarins.dk. Med denne kampagnekode fratrækkes der 80 kr. fra din næste bestilling. For at bruge koden skal du blot indtaste den i feltet "Loyalitetskode" under betalingsprocessen. Når en kampagnekode er blevet godkendt, vises den på siden "Bestillingsoversigt". Bemærk, at du kan bruge én loyalitetskampagnekupon pr. betilling, og at du kan kombinere den med alle nuværende gavetilbud, der ikke kræver en kampagnekode på siden, forudsat at bestillingens samlede værdi (med din anvendte loyalitetskode inkluderet) er over den kvalificerende værdi.

    Når du har fået tilsendt din loyalitetskode, trækkes pointene fra din belønningssaldo.

    Clarins-point har ingen kontant værdi og kan kun indløses i form af produkter på www.clarins.dk.

    Loyalitetskoderne er ikke bundet til dig. Du kan godt give din kode til en ven, men en kampagnekode kan kun bruges én gang.

    Loyalitetskoder udløber 6 måneder efter udstedelsesdatoen.

    Hvis en bestilling, der har udløst point, refunderes, trækkes antallet af oprindeligt tildelte point fra din saldo over endnu ikke frigivne point.
  3. Hvor længe gælder mine point?

    Point er gyldige i 2 år.
  4. Hvad sker der med mine point, hvis jeg ikke bruger dem, før de udløber?

    Dine point er gyldige i 2 år – hvis de ikke er blevet brugt inden da, forsvinder de fra din konto.
  5. Hvorfor opdateres mine point ikke?

    Point, der er erhvervet ved køb, fremgår af din konto og har en ventetid på 30 dage fra datoen for afsendelse af din bestilling, inden de kan indløses.

    Når de 30 dages ventetid er gået, frigives optjente point og føjes til din tilgængelige saldo.

MIN GAVE

  1. Kan min kupon kombineres med andre kampagnetilbud?

    Bemærk, at du kan bruge én loyalitetskampagnekupon pr. bestilling, og at du kan kombinere den med alle nuværende gavetilbud, der ikke kræver en kampagnekode på siden, forudsat at bestillingens samlede værdi (med din anvendte loyalitetskode inkluderet) er over den kvalificerende værdi.
    Bemærk, at Build Your Own Kit er udelukket fra alle rabatkampagner, inklusive loyalitetskoder.
  2. Kan jeg afhente min gave i en butik?

    Nej, din loyalitetskampagnekode kan kun bruges på clarins.dk.