Min Ordre

Min Ordre

BESTIL PÅ CLARINS.COM

  1. Hvordan afgiver jeg en bestilling på Clarins.com ?

    Følg vores trinvise vejledning for at afgive din første bestilling på Clarins.dk. Men først og fremmest – velkommen!

    Du kan finde dine yndlingsprodukter efter kategori, eller se vores bedst sælgende produkter. Har du et produkt i tankerne? Søg efter produktet ved hjælp af søgefeltet øverst på siden.
    Når du har valgt en vare, skal du tilføje den til din kurv og indtaste det ønskede antal (maksimalt 3).
    Vi tilbyder dig derefter op til 3 prøver – helt efter eget ønske!
    Hvis du ønsker det, kan du derefter oprette en konto, der giver dig mulighed for at følge etaperne i din bestilling.
    Indtast din leverings- og faktureringsadresse.
    Indtast dine bankoplysninger på vores sikre server – så er du klar!
    Når din bestilling er bekræftet, vises en ”Tak”-side med dit ordrenummer, der bekræfter, at vi har modtaget din bestilling.

    Selvfølgelig holder vi dig også opdateret via mail.
  2. Jeg har problemer med at navigere på siden; kan I hjælpe mig?

    Hvis du har problemer med at få adgang til siderne på vores websted, er det muligt, at din browser lagrer data på vores websted, som ikke længere er opdateret.

    Vi anbefaler, at du tømmer din cache ved at bruge "Shift + F5"-tasterne, hvis du bruger browseren Google Chrome, eller "Ctrl + F5", hvis du bruger Internet Explorer eller Firefox.
  3. Mit produkt er ikke tilgængeligt. Hvornår er produktet på lager igen?

    På produktsiden finder du en formular, der giver dig mulighed for at modtage besked via mail, så snart produktet er på lager igen.
  4. Hvorfor skal jeg oplyse mit telefonnummer?

    Vi bruger disse oplysninger til at besvare dine spørgsmål og/eller kontakte dig angående din ordre.

    Din leveringstjeneste vil også være i stand til at kontakte dig telefonisk for at aftale levering af din pakke.
  5. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har problemer med at afslutte min ordre?

    Hvis du har indtastet dine data korrekt og føjet produkter til din kurv, men ikke er i stand til at afslutte din ordre, har vi sandsynligvis brug for flere oplysninger for at kunne hjælpe dig.

    Vores kundeserviceteam står klar til at hjælpe dig! Vi beder dig om at kontakte os ved at udfylde formularen på vores kontaktside.
  6. Kan jeg slå flere bestillinger sammen?

    Hver betaling og godkendelse svarer til en enkelt bestilling med angiven leveringsadresse og faktureringsadresse.

    Du har mulighed for at bestille op til tre styks af hvert produkt med en maksimal købsværdi på 4000 kr. pr. bestilling.
  7. Jeg leder efter et produkt på Clarins’ webside, men jeg kan ikke finde det

    Du finder dit ønskede produkt online ved at gennemse kategorierne, der gælder for dit produkt, eller indtaste produktnavnet i søgefeltet.

    Hvis dit produkt ikke er tilgængeligt online, kan det være et udgået produkt eller en begrænset udgave, som ikke længere er til salg.

    Vi anbefaler, at du kontakter vores kundeserviceteam, så vi kan foreslå et produkt, der bedst passer til dine behov. Du kan også bruge vores Beauty Consultation-service.

TILBUD OG GAVER

  1. Hvordan kan jeg bruge aktuelle kampagnetilbud?

    Se "Særlige tilbud" på vores startside, som indeholder information om aktuelle tilbud. Her finder du alle gældende vilkår og betingelser for vores tilbud.

    Bemærk: Kampagnekoder anvendes på din indkøbskurv eller et udvalg af produkter og kan normalt ikke kombineres med andre tilbud.
  2. Hvordan kan jeg bruge mit fødselsdagstilbud?

    Er du en af vores loyale kunder og har du udfyldt din fødselsdato? Så sender vi dig med glæde en særlig tanke, så vi kan fejre dagen sammen!

    Dit tilbud vil blive sendt til dig via mail. Vi opfordrer dig til at indtaste rabatkoden i feltet "Kampagnekode", når du går til kassen. Dit tilbud kan kombineres med de fleste af vores nuværende tilbud (undtagen Black Friday- og Beauty Days-tilbud).

BETALING OG FAKTURERING

  1. Hvilke betalingsmåder tilbyder Clarins?

    Vi accepterer følgende online betalingsmåder: Visa, Mastercard, Amex, Paypal, Klarna.

    Vi accepterer ikke betaling med check.


    Betalinger på Clarins.dk er helt sikre. Dine bankoplysninger er krypteret i SSL-tilstand, og de hverken opbevares eller gemmes på webstedet.
  2. Er mine persondata sikre?

    Selvfølgelig: Alle oplysninger er strengt fortrolige.

    Dine oplysninger bruges udelukkende af interne afdelinger hos Clarins med det formål at foretage en levering eller yde dig en bedre service.

    Dine kreditkortoplysninger sendes til os via en sikker server, der opfylder ISO27001-standarden. Vi bruger den nyeste og sikreste teknologi, der er til rådighed, og krypterer alle dine persondata og kreditkortoplysninger.
  3. Hvornår debiteres min betaling?

    Ved betaling via Visa, Mastercard eller Paypal:
    Så snart din betaling er godkendt, autoriserer din bank betalingen.
    Din bankkonto debiteres dog først, når din pakke er afsendt.

    Ved betaling via Klarna:
    Du har 14 dage til at betale din faktura.
  4. Hvad kan jeg gøre, hvis min betaling er blevet afvist?

    Efter at du har udfyldt dine kreditkortoplysninger, og vi har valideret din ordre, beder vores udbyder din bank om at autorisere betalingen.

    Hvis betalingen afvises, anbefaler vi, at du kontakter din bank. Hvis du er i tvivl, kan vores kundeserviceteam også hjælpe dig. Kontakt os via vores online kontaktformular.
  5. Hvad er 3D Secure?

    3D Secure er endnu en måde at beskytte dine onlinekøb på.

    Når du har indtastet dit kortnummer, bliver du bedt om en kode, så du kan validere din betaling.

    Denne kode sendes til dig via SMS af din bank. Hvis det angivne telefonnummer er forkert, anbefaler vi, at du kontakter din bank direkte.
  6. Hvordan får jeg en faktura på min bestilling?

    For enhver bestilling, der afgives online, modtager du en faktura via mail, når bestillingen afsendes, dvs. normalt én arbejdsdag efter at du har afgivet bestillingen.

FØLG MIN ORDRE

  1. Jeg har en konto. Hvordan kan jeg kontrollere status for min ordre?

    For at finde ud af om din ordre er blevet behandlet, skal du gå til "Min konto", derefter "Ordrer" og endelig "Mine produkter og prøver"

    Din ordrestatus vises som en af følgende:

    UNDER BEHANDLING
    Din ordre er blevet behandlet af vores ordreteam.

    AFSENDT
    Din ordre er allerede klargjort og afsendt.

    OPRETTET
    Din ordre er ikke afsluttet, og den vil ikke blive afsendt eller debiteret. I dette tilfælde anbefaler vi, at du fornyer din ordre.

    Hvorfor er min ordre ikke afsluttet? Det er vigtigt, at du indtaster din 3D Secure Code og venter på, at siden indlæses, inden du forlader websiden.

    ANNULLERET
    Din ordre vil ikke blive afsendt. Vi har refunderet din ordre.
  2. Hvor finder jeg mit ordrenummer?

    Dit ordrenummer vises i din bekræftelsesmail, men også på din Clarins-konto under "Ordrer" såvel som på den faktura, vi har sendt til dig.
  3. Er min ordre blevet bekræftet?

    Et par minutter efter at vi har modtaget besked om, at din betaling er accepteret, modtager du en mail, der bekræfter din ordre. Bekræftelsen sender vi til den mailadresse, du har registreret hos Clarins.

    Hvis din ordre er bekræftet, vil du også kunne se nummeret på din konto (forudsat at du har oprettet en personlig konto).
  4. Jeg har ikke oprettet en konto. Hvordan kan jeg tjekke min ordrestatus?

    Hvis du ikke oprettede en online-konto, da du afgav en bestilling på Clarins.dk, kan du ikke se status for din bestilling.

    Men vi holder dig opdateret alligevel! Så snart din bestilling er bekræftet, sender vi dig en bekræftelsesmail.
    Du modtager derefter en mail med din pakkes sporingsnummer.

    Endelig vil du også kunne modtage opfølgende mails eller sms’er fra leveringstjenesten.

ÆNDRING OG ANNULLERING

  1. Kan jeg annullere en aktuel ordre?

    Når din ordre er bekræftet, er det ikke længere muligt at annullere den.

    Hvis du har bestilt det forkerte produkt eller har glemt at indtaste en kampagnekode, anbefaler vi, at du afgiver en ny ordre og returnerer den forkerte ordre til os gratis.

    Du finder mere information om vores returbetingelser ved at klikke her.
  2. Hvordan ændrer jeg min ordre?

    Når din ordre er blevet accepteret, er det ikke længere muligt at ændre ordrens indhold.

    Hvis du bare vil ændre leveringsadressen, skal du klikke her.

    Hvis du har bestilt det forkerte produkt eller har glemt at indtaste en kampagnekode, anbefaler vi, at du afgiver en ny ordre og returnerer den forkerte ordre til os gratis.

    Du finder mere information om vores returbetingelser ved at klikke her.
  3. Hvorfor blev min ordre annulleret?

    Hvis et produkt midlertidigt ikke er på lager, kan det være, at en ordre annulleres af vores logistikteam. Det beklager vi meget.

    Hvis dette skulle ske, modtager du en mail, der bekræfter, at det bestilte produkt ikke er tilgængeligt, og at din ordre er blevet refunderet. Din ordre refunderes straks, når denne mail er sendt.

    Refundering af ordren vises på din konto inden for tre arbejdsdage.